E. Lockhart § A hazudósok

szeptember 27, 2015

Egy gyönyörű és előkelő család. 

Egy magánsziget. 
Egy ragyogó lány, akinek baja esett; egy szenvedélyes fiú, aki a társadalmi igazságot keresi.
Egy négyfős baráti kör – a Hazudósok, akiknek a barátsága pusztító fordulatot vesz. 
Egy forradalom. Egy baleset. Egy titok. 
Hazugságok hazugságok hátán. 
Igaz szerelem. 
Az igazság.

A hazudósok a többszörös díjnyertes író, E. Lockhart új, modern, intelligens, titokzatos regénye. 
Olvasd el! 

És ha valaki megkérdezi, mi történik a végén, csak HAZUDJ!

Nagyon régen beszereztem már ezt a könyvet, de úgy gondoltam, hogy nyáron fogom elolvasni. Valahogy akkor nem volt hangulatom hozzá... Most viszont rám jött egy kisebb olvasói válság, és valami olyanhoz volt kedvem, ami nem túl hosszú, és kikapcsol. Tökéletes választás volt ez a könyv! Mikor a végére értem, dühös voltam magamra, hogy nem előbb kezdtem el.


Szerintem nagyon jó ötlet volt, hogy az író a meséket egy kicsit beleszövi. Így még hatásosabbá tette a történetet. Az egész könyvet annyira titokzatosnak találtam! Nagyon sok tanulságot találtam, az egyik pl. minden családban vannak viszályok, még a leggazdagabbak közt is. Sőt, ott vannak igazán a veszekedések... Szerintem más kevésbé jó sorsú családoknak sokkal jobb, és szebb élete lehet!
Irigyeltem Cadence-t, hogy ilyen jó barátai vannak. Nekem minden szereplő szimpatikus volt, kivéve a szülők. Nem csoda, hogy a gyerekeknek elegük volt belőlük. A tizenötös nyár a legtitokzatosabb. Minden egy balesettel kezdődik, ami megváltoztatja az egész család életét. A könyv elején mindenki a főszereplő sérülésére gondol. A könyv végén is, de nem egészen ugyanúgy. A család nem tűri meg a gyengeséget, mindig a legerősebb, és legszebb oldalát kell mutatnia mindenkinek. Többet nem szeretnék elárulni, mindenki élje át azt az izgalmat, amit én. (:

Nagyon jól van megcsinálva Cadence visszaemlékezése, egyre többet tud meg magáról. A dolgok értelmet nyernek, bár szerintem a vége egy kicsit félelmetesre sikeredett. A csavar nagyon ütős volt, tényleg mindenki olvassa el, mert erre a befejezésre biztos nem számít senki. Több osztálytársam, ismerősöm olvasta már, volt akinek nem tetszett, de nekem nagyon elnyerte a tetszésemet. Bátran merem állítani, hogy az egyik kedvenc könyvem lett. Ezek után nem azt kell eldönteni, hogy mihez van kedvem, hanem azt, hogy melyik könyvet olvassam el, ami ugyanilyen izgalmas, és pörgős, mint ez. Elvileg csinálnak belőle filmet is, nagyon kíváncsi vagyok már rá. Bár, a filmfeldolgozások tapasztalatom szerint, rosszabbak és unalmasabbak, mint a könyvek. Remélem, hogy ezt nem fogják elrontani, mert nagyon  a szívemre venném. :D

Örülök, hogy egy olyan könyvről írhattam értékelést, ami tetszett, remélem, ha Ti olvassátok, akkor ugyanúgy fogjátok kedvelni, mint én! Adok még egy tanácsot: ne este elalvás előtt olvassátok ki, mert akkor biztos, hogy alvás helyett ezen fog járni az eszetek! (:

-Lonette

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Már.a molyos várólistánkon van a könyv egy ideje, értékelésed felcsigázta a kíváncsiságomat. Bea

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy sikerült kedvet csinálnom hozzá, szerintem érdemes minél hamarabb elkezdeni, mert tényleg letehetetlen. (:

    VálaszTörlés

Legolvasottabb bejegyzések

A blog rendszeres olvasói

Facebook oldal