Autumn Booktag

szeptember 06, 2015

Sziasztok! (:
Arra gondoltam, hogy kitölthetném az őszi könyvkérdéseket, mert hivatalosan is beköszöntött az ősz. Remélem, hogy tetszeni fog nektek!

1. Mit szeretsz a legjobban az őszben?


Ez a kedvenc évszakom, talán a hangulata, és a színei miatt. Imádom az olyan napokat, amikor szakad az eső, és én otthon olvasgatok, teázgatok meleg, puha takarókkal körülvéve. Szeretek kötött pulcsikban és nagy sálakban sétálni az utcán, miközben átgázolok a gyönyörű, ropogós faleveleken. Szerintem, az egyik legfinomabb édesség a sütőtökös süti, ami erre az évszakra jellemző. A szelídgesztenye is abszolút kedvenc, mindig Anyával szoktuk gyűjteni őket. Még sorolhatnám, hogy miket szeretek csinálni, de akkor ez egy véget nem érő bejegyzés lenne... (:


2. Melyik az a könyv, ami emlékeztet az iskolás napjaidra?



Emlékszem, hogy tavaly ilyenkor olvastam az Anne Shirley könyvsorozatot, még most is nagyon szívesen emlékszem vissza arra az időszakra. Az idei őszre is beterveztem egy pár L. M Montgomery könyvet.

3. Melyik az a borító, ami őszi hangulatot idéz számodra?


Talán Mary Hooper egyik könyve, az Eliza Rose. Nem tudom, hogy miért, hiszen nincs benne semmi őszi motívum. Lehet, hogy azért, mert még tavaly október környékén olvastam el.


4. Melyik a kedvenc horror/halloween történeted?


Egyértelmű, hogy a Coraline, Neil Gaimann könyve. Engem mindig megborzongat, szerintem filmen is elég jól megcsinálták. Ajánlom mindenkinek, főleg egy ködös, hideg napra! (;


5. Mi a kedvenc horror/halloweeni filmed?


Az előző pontban említettem, hogy a Coraline az egyik, a másik talán a Paranorman, az is a Coraline alkotóitól. Nem szoktam sok horrorfilmet nézni, úgyhogy nincs nagy tapasztalatom ezen a téren.


6. Melyik őszi megjelenésű könyvet várod a legjobban?


James Dashner Halálparancs c. könyvét, ami az Útvesztő trilógia előzményeit írja le. Remélem, hogy nem fogják eltolni a megjelenését, mert már nagyon kíváncsi vagyok rá!

7. Melyik őszi megjelenésű filmet várod a legjobban?


Az Útvesztő trilógia második részét, a Tűzpróbát, bár egy kicsit aggódom, hogy nem fogják tudni olyan jól megcsinálni. Bevallom, nekem az első része nem tetszett, szerintem a könyv sokkal izgalmasabb volt, bár ez általában így szokott lenni a filmeknél. Szerintem, még az Everest is jó lehet, gyanítom, hogy arra is el fogunk majd menni. (:


8. Melyek azok a könyvek, amiket az idén tervezel olvasni?


Az egyik előző posztomban már leírtam, de azért ide is belinkelem:

http://moly.hu/polcok/nagy-oszi-kivansaglista-~-2015
Ezt a 10 könyvet, biztos, hogy el fogom olvasni.

9. Kiket tagelsz be?


Anniet jelölném meg, remélem nem baj, hogy Téged választottalak, és olyan szívesen fogod kitölteni, mint én. (:

Annie blogja: http://anniekonyvesblogja.blogspot.hu/

You Might Also Like

2 megjegyzés

Legolvasottabb bejegyzések

A blog rendszeres olvasói

Facebook oldal